duminică, 24 martie 2013

Nu mai e ca inainte

Pe vremea mea, nu mergea nimeni cu laptopu să se cace. Aveai literatură clasică peste tot în jur, trebuia doar să întinzi mâna. Păi, dacă prindeai o cutie de detergent, aveai deja juma de oră de citit, fără să mai pui analiza critică a desenelor, care ia și aia încă o oră.
Pe vremea mea, sticla de șampon avea instrucțiuni de folosire. Se aplică uniform, se masează ușor scalpul, se așteaptă 13 secunde și se curăță. Acum nu găsești decât NOU!! Formula extraordinară magică cu efect imediat! Cu extract de levănțică și usturoi, vindecă părul de la rădăcină și îi mărește țîțele lu nevastă-ta. Testat de cercetătorii britanici și aprobat de asociația dentiștilor din Bostwana. Instrucțiuni - pula. O dată eram beat și m-am dat cu șampon pe piept, mi-am masat coaiele și m-am culcat. Am umplut tot patu de șampon. Plm, era să mor.
Și totu din cauza nenorociților de politicieni. Jos Băsescu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

tu ce zici?