vineri, 22 aprilie 2022

cum vad eu situatia

Ukr: - Bă, ce faci cu bâta aia?
Rus: - Nu fac domn'e nimic, mă sprijin în ea.
Ukr: - Bă, eşti sigur? Vezi că dacă dai în mine îmi chem prietenii.
Rus: - Da' ce-ai bă, ai înnebunit?
[Rus îi dă cu bâta-n cap lu' Ukr]
Ukr: - Băăă, săriţi că îmi ia mingea!
Prietenii: Dar nu se poate una ca asta, e strigător la cer!
Rus: - Staţi bă, că el a dat primu.
Pri: - De acum îmi dai 2 abţibilde pentru unu.
Ukr: - Bă băieţi, ăsta continuă să dea, vrea să mă omoare.
Pri: - Hai că exageraţi deja, calmaţi-vă odată!
Ukr: [horcăie]
Pri: - Bine, nu mai schimb abţibilde cu tine, şi îi dau lu' ăsta o praştie.
Rus: - Hai mă că am glumit şi io, oricum praştia mea e mai mare. Ia-ţi bă mingea înapoi, fraiere.
[Rus bagă un cuţit în mingea lu' Ukr]
Ukr: - Mersi pentru nimic bă, că oricum ştiu că tot schimbaţi abţibilde cu el. Las' că-mi umflu singur mingea şi îi arăt io lui...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

tu ce zici?