sâmbătă, 2 iulie 2022

regula noua

Ai voie să zici "Bă, io [am făcut un lucru]" doar dacă ai făcut acel lucru zilnic, timp de minim 10 ani. Altfel ești un căcat.

Exemple:

- Bă, io am făcut omletă.
- Bravo bă, te trezești zilnic ca să gătești și să-ți hrănești copiii și să le deschizi o zi productivă. Absolut admirabil!
- Nu, doar vinerea trecută. Am pus și poză pe feisbuc. Că în rest comandăm.
- Atunci ești un căcat.

- Bă, io am pus faianță.
- Foarte tare, îți îmbunătățești o aptitudine în timp ce crești confortul oamenilor și faci și un ban cinstit pe deasupra. Inspirațional!
- Nu, în martie am schimbat un perete în bucătărie. A durat o lună în care am ținut toată casa în dezordine și praf.
- Atunci ești un căcat.

- Bă, io am citit cărți.
- Incredibil, iți petreci tot timpul liber ca să îți lărgești orizonturile și să îți imbogățești cunoștințele pentru ca mai apoi să înveți și să inspiri oamenii din jur. Mirobolant!
- Nu, anul trecut am văzut un top 10 cele mai vândute cărți și le-am citit pe primele două.
- Atunci ești un căcat.

- Bă, io știu să programez.
- Ești un căcat cu moț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

tu ce zici?