luni, 15 mai 2023

parerea mea despre ai, ia, gpt etc

    Sunt norocos şi am trecut prin toate frustrăriile învăţării cunoscute de umanitate:
  1. Ce dracu vorbeşte profu ăla acolo? Nu-i nimic, citesc din manual.
  2. Ce dracu e cu limbaju ăsta de lemn în manual? Nu-i nimic, citesc direct din carte.
  3. Ce dracu carte e asta de 1300 de pagini? Nu-i nimic, caut pe interneţi.
  4. Ce dracu sunt atâtea texte care se contrazic între ele? Nu-i nimic, consult wikipedia.
  5. Ce dracu, toţi colegii au tradus acelaşi text de pe wikipedia? Nu-i nimic, printez ceva de pe referate.ro.
  6. Ce dracu, am printat baliverne şi/sau şcoala are deja la arhivă acelaşi eseu de 16 ori? Nu-i nimic, întreb un prieten care a citit deja toată treaba şi îmi explică totul în 15 minute şi nu mai trebuie să pierd toată noaptea încercând să înţeleg ceva ce nu mă interesează mai ales că deja mi-e somn şi aş vrea să dorm dar totuşi poate găsesc o metodă să trec acest examen de căcat că nu am chef să mai pierd alte zile şi nopţi cu tâmpenia asta de materie care nu foloseşte la nimic.
  7. Ce dracu, am uitat că nu am prieteni.
  8. ...
  9. ChatGPT. A, ia uite, un prieten imaginar care ştie chestii şi poate să te ajute cu chestii. Mişto, ce mă bucur că am prins astfel de vremuri. Păi, salut. Ce părere ai despre salata de morcovi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

tu ce zici?